Використання проектної технології у початковій школі має свою специфіку: слід враховувати вікові та психологічні особливості учнів. Усі етапи проектної діяльності повинні ретельно контролюватися вчителями, оскільки і теоретичних, і практичних знань та вмінь у молодших школярів ще мало. Проекти для початкової школи у більшості випадків мають бути короткотривалі.
Залучення молодших школярів до проектної роботи сприяє формуванню в них таких компетентностей:
- уміння працювати в колективі;
- уміння розділяти відповідальність;
- аналізувати результати діяльності;
- відчувати себе членом команди;
- навички аналітичного погляду на інформацію;
- здатність до адекватної самооцінки.
Результатом роботи над проектом є якийсь певний кінцевий продукт. Наприклад: газета, листівка, виставка малюнків, колективне панно.
Робота у проекті закінчується презентацією його кінцевого продукту.
Звичайно, тематика проектних завдань залежить від особливостей змісту підручника, за яким дітей навчають іноземної мови, тобто від предметного змісту мовлення, від навчально ігрових ситуацій спілкування, від навчального матеріалу для слухання й розуміння, а також завдань його реалізації.
На своїх уроках в початковій школі я використовую творчі та ігрові проекти: «Одягни ляльку» - учні переодягають ляльку і говорять про її одяг, «Family tree», «Birthday card», «My uniform», «My day», «My family», «My pet», «My room», «Invitation card», «My favourite holiday», «My favourite toy», «About myself». Я помітила, що діти активніше виконують домашнє завдання, коли воно має творчий характер і з цікавістю слухають захист проектів своїх однокласників. Такі завдання дають змогу слабким учням покращити свої оцінки.