Опис досвіду

Методика раннього навчання іноземної мови визначає широке коло проблем, які безпосередньо пов’язані з викладанням цієї навчальної дисципліни у початковій школі.

На сучасному етапі розвитку шкільної освіти однією з найбільш актуальних проблем, що вимагають нових шляхів вирішення, є необхідність якісного поліпшення знання англійської мови. Успішне оволодіння іноземною мовою сьогодні - це необхідна передумова для отримання цікавої роботи в країні і за кордоном, зміцнення дружби з представниками різних країн, для продовження навчання в міжнародних вищих навчальних закладах та професійного росту в обраній галузі спеціалізації. Однак, на жаль, більшість шкільних програм, передбачають 1-2 уроки англійської мови на тиждень. Цього далеко не достатньо для забезпечення належного рівня знання мови при використанні традиційних методів і форм роботи на уроці.

Для того, щоб викликати інтерес в учнів до вивчення іноземної мови, ми, вчителі англійської мови, повинні шукати нові, цікаві і результативні форми і методи навчання. Під час навчання потрібно використовувати такі методи, при яких:

 • в учнів виникає бажання до творчої, результативної роботи;

 • учні стають активними, розкутими, намагаються досягти успіху, при цьому не порушують поведінку у класі.

Досягнення цих результатів можливе при застосуванні інтерактивних методів навчання, використання новітніх технологій, методик та програм.

Тому на уроках англійської мови в початкових класах, керуючись педагогічними принципами науковості й доступності, системності й послідовності, з метою запобігання перевтоми учнів та активації їх пізнавальної діяльності, впроваджую в систему своїх уроків елементи як традиційних, так й інноваційних технологій навчання у класній та позакласній роботі: