На мою думку, мета сучасної школи полягає в тому, щоб виховувати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити.
На допомогу вчителеві можуть прийти уроки-казки, уроки-подорожі, уроки-діалоги, уроки-ділові ігри та використовуватися елементи гри в ході уроку, диференційне навчання, інтегровані завдання, уроки-проекти, уроки з комп’ютерною підтримкою.
Прийоми інтерактивних технологій є одними з найулюбленіших у дітей. Саме робота в парі, в групі поповнює коло знань учнів, сприяє формуванню соціальних, інформаційних, комунікативних компетентностей.
Завдяки прийомам інтерактивних технологій поліпшується емоційний настрій дітей, стосунки між ними набувають нового позитивного забарвлення.
Урок не повинен бути перевантаженим інтерактивною роботою. Оптимально (з досвіду роботи) - 1-2 методи за урок.
При застосуванні інтерактивного навчання поглиблюється мотивація:
- учні набувають культури дискусії;
- виробляються вміння приймати спільні рішення;
- поліпшуються вміння спілкуватися, доповідати;
- якісно змінюється рівень сприйняття учнями іноземної мови - він набуває особистісного сенсу, замість "вивчити", "запам'ятати" стає "обдумати", "застосувати"; якісно змінюється рівень володіння головними мисленнєвими операціями - аналізом, синтезом, узагальненням, абстрагуванням.
На своїх уроках я застосовую такі інтерактивні технології:
- незакінчені речення;
- мозковий штурм;
- велике коло;
- мікрофон;
- снігова куля;
- карусель;
- ланцюжок;
- займи позицію;
- асоціативний кущ.
На своїх уроках я використовую роботу в парах, групову роботу. У першому класі до учнів на уроки часто приходять казкові герої із різними цікавими завданнями. У другому класі провела урок-казку, на якому до дітей завітала Мері Поппінс із завданням та подарунками для дітей. Діти були задоволені, зацікавлені та приймали активну участь в ході уроку. В четвертому класі проводжу уроки-подорожі (наприклад, до Лондону з комп’ютерною підтримкою). На таких уроках використовую рольові ігри.
Дуже подобається дітям розігрувати діалоги у парах по темі "Знайомство", "Сім'я" будучи жителями різних Європейських країн, а також виконувати ролі продавця і покупця, офіціанта та відвідувача.
Дітям цікаво і легко працювати. Під час таких уроків всі учні приймають активну участь, не соромляться помилитись, навпаки я помічаю велику активність у спілкуванні англійською під час уроку.